Diari d'una penjada 4. SMR sobre patins !

Autor: Rachel Renee Rusell
Editorial: Estrella Polar

Tira còmica:1: KFT! Nikki! Què has fet?Mmm, patinatge sobre gel.2: Què dec fer malament?Ni idea!3: Hauries d'intentar patinar sobre els patins i no sobre el cul! Els consells de la Nikki per fer un numeret perfecte de patinatge sobre gel.Consell núm. 1: Troba una bona causa per la qual patinar. (fletxa: guanyaràs punts si al Brandon també li agrada!) Consell núm. 2: Fes equip amb les teves millor amigues....

2 comentaris:

  1. Hola! Em dic Mireia i tinc 10 anys. Vaig a l'escola Jesuïtes el Clot. M'he llegit el llibre "Diari d'una penjada 4. SMR sobre patins". Recomanació: Jo recomano aquest llibre perquè ha sigut un llibre ple d'humor. M'ha agradat molt perquè és un llibre ple d'humor i la protagonista és molt divertida.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt perquè és realista i molt graciós.I és tracta de una estudiant

    que bol guanyar un concurs de patinatge per ajudar a un refugi d'animals.

    ResponElimina