Jo, Elvis Riboldi, i Boris el superdotat

Autor: Bono Bidari
Col·lecció: Jo, Elvis Riboldi
Editorial: La Galera

Arriba l'estiu i l'Elvis es sent emocionat perquè sap que podrà passar-lo amb en Boris. Els dos amics tindran tot el temps del món per a jugar, parlar i interrogar-se sobre el sentit de la vida. Però un contratemps espatlla els plans de l'Elvis. En Boris és becat per la famosa escola Bretània per seguir un curs d'estiu per nens superdotats. Amb en Boris internat al Bretània, l'Elvis es mor d'avorriment i enyorança. Quan intenta posar-se en contacte amb el seu amic, l'Elvis se n'adona que alguna cosa no va bé: en Boris passa completament d'ell. L'Elvis pren una determinació: sigui com sigui, ingressarà a l'escola per superdotats i rescatarà en Boris. I l'aventura no ha fet més que començar!

4 comentaris:

  1. Hola jo hem dic Oriol sol de l'escola claver a jo m'ha agradat perquè es un llibre molt interesant el recomano pel qui els agraden els llibres interesant

    ResponElimina
  2. Hola, em dic Martina, de l´escola Infant Jesús de Sant Gervasi. Aquest llibre l´he trobat molt interessant, a més et dóna una bona lliçó sobre l´amistat. A més, té un estil d´humor molt original i graciós. El recomano!

    ResponElimina
  3. HOLA EM DIC ALBA DE LA ESCOLA INFANT JESUS DE SANT GERVASI Aquest llibre l´he trobat molt interessant, a més et dóna una bona lliçó sobre l´amistat. A més, té un estil d´humor molt original i graciós. El recomano! :) :) :)

    ResponElimina
  4. Aquest llibre el recomano molt es molt divertit i t'ensenya que l'amistat es molt important ;)

    ResponElimina