Nat el gran 1. Únic en la seva classe

Autor: Lincoln Peirce
Col·lecció: Nat el Gran
Editorial: La Galera

En Nat Wright és un típic estudiant americà de dotze anys: les seves notes mai no estan a l'alçada de les seves bretolades. Un dia, quan els seus pares el porten a sopar a un xinès, una galeta de la fortuna canviarà la seva vida. O no. Perquè diu que superarà a tothom. Però quan? En què? E l dia següent, a l'escola, en Nat es dedica a provar un munt de coses en que pot destacar sobre tota la resta. I els resultats no poden ser més desastrosos!

10 comentaris:

  1. Hola,
    sóc la Laia Massana alumna de l'escola Jesuïtes el Clot.
    M'ha encantat aquest llibre perquè és del meu estil (Humor). Ja m'havia llegit llibres d'aquesta col.lecció aixi que ja savia que m'agradaria.

    ResponElimina
  2. Hola sóc el Pau Casado i sóc de Jesuïtes Bellvitge. de 5é NEI. És molt xulo perquè és divertit i et fa riure. És molt intrigant però al final es fa una mica avorrit.Ho aconsello llegir aquest llibre a qui vulgui riure una estona.

    ResponElimina
  3. Hola soc el Raúl Pérez de Jesuïtes Bellvitge,I aquest llibre m'ha gradat mot perquè et fa riure molt i és molt xulo. Ho recomano a gent aqui li agrada riure.

    ResponElimina
  4. Hola soc l' Anna Casas de l' escola infant jesus. A mi m' ha agradat aquest llibre perquè és molt divertit i graciós. Tracta d' un nen, en Nat, que sap que esta destinat a la grandesa peró els professors creuen que NO!!! Pero la galeta li ho ha dit ben clar:
    AVUI SUPERÀS TOTS ELS ALTRES...

    ResponElimina
  5. Hola sóc el Ricart de l´escola Jesuïtes Bellvitge.
    El llibre és molt entretingut i divertit, és com El diari del Greg. El recomano a tothom.

    ResponElimina
  6. Hola, em dic Martina, de l´escola Infant Jesús de Sant Gervasi. L´he trobat divertit i interessant. Recomano molt aquesta col.lecció als que els agradi riure, i trobar molts dibuixos a les pàgines.

    ResponElimina
  7. Hola sóc el Guille de l'escola Jesuïtes Bellvitge.És molt divertit m'agrada molt el final. M'agrada molt la personalitat del Nat.El recomano molt.

    ResponElimina
  8. Hola sóc el Gerard Rafael de Jesuïtes Bellvitge.
    Aquest llibre és molt divertit, m'ha ensenyat a portar-me millor a la classe.

    ResponElimina
  9. Hola em dic Pablo Lérida Esteban,sóc de la escola Jesuïtes Bellvitge. M'ha agradat molt aquest llibre perquè quan comences a llegir se't fa curt.I jo m'he divertit una mica.

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Diana Martinez de l'escola Infant Jesus. Aquuest llibre no me l'esperava així. M'agradat molt i ho recomeno molt sobretot als qui els agradi la comèdia.

    ResponElimina