Detective privado

Autor: Luis Leante
Col·lecció: Justino Lumbreras
Editorial: Edebé

Me llamo Cande Lumbreras y tengo diez años. Cuando me preguntan qué quiero ser de mayor, siempre respondo: «Detective privado, como mi padre». Has acertado: mi padre es el famoso Justino Lumbreras. Después de ser contable y antes de ser famoso, mi padre las pasó canutas. Fue el caso del robo en la biblioteca de la baronesa von Bitter el que lo lanzó al estrellato, aunque a punto estuvo de estrellarse en el camino. Por suerte, mi padre contaba con la ayuda de su hija pequeña, es decir, yo, y con mis amigos Eduardo y Lucía. La cosa sucedió así: un buen día la baronesa descubrió que en su biblioteca faltaba un libro muy valioso, por su antigüedad y porque era un regalo de su difunto esposo. Realmente era un caso complicado y envuelto en un gran misterio. Pero es un poco largo de contar. Si de verdad te interesa esta historia, empieza a leer y comprobarás que la fama de mi padre es más que merecida.

8 comentaris:

  1. Hola, sóc la Laia Massana alumne de l'escola del clot.
    No m'ha agradat aquest llibre perquè no m'he introduït en la lectura i en un llibre que m'agradi si. Tampoc m'agraden gaire els llibres en castellà

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Raisa de l'escola Jesuites del Clot.M'agradat molt el llibre perquè és divertit i emocionant

    ResponElimina
  3. Hola soc la Mar Otero dl colgi jesuites joan23.
    Aquest llibre no magradat tant perque no es de tant misteri om jo esava.
    Aques llibre el reomano a la gen que li agadal misteri.

    ResponElimina
  4. Hola soc el Miguel Covelo
    el llibre esta molt interesant agafeu-lo

    ResponElimina
  5. Hola, hem dic Núria Bolaños de Jesuites del clot
    M'agradat aquest llibre perque m'agrada molt el misteri.
    a qui li agradi el misteri que se l'agafi

    ResponElimina
  6. Hola, sóc de l'escola Infant Jesús i a mi aquest llibre m'ha agradat. Tracta d'una nena que de gran vol ser detectiu privat com el seu pare i no dic res més per no aixefar-vos la história.

    ResponElimina
  7. Hola,sóc la Irene de léscola jesuites el clot! aquets llibre m´ha encanta! Aquesta és una col·lecció molt divetida y molt misteriosa. Aquesta és el número 1 de la col·lecció. Va de un home que canvia de feina per fer-ho individualment a... detectiu privat,al principi tenia casos de molt poc valor i res divertits però un dia trucan i es la Baronesa,que ha perdut o li han robat,un llibre de molt valor i també valor sentimental! El Justino no volia acceptar peró ... Al veure la quantitat de dinenrs que li donava accpta ! i passen moltes aventures !

    ResponElimina
  8. Hola soy Isabel de Jesuïtes el clot. Este es un libro de misterio,a mi casi nunca me gustan los de misterio , pero este sí que me ha gustado por que no es ni muy aburrido ni muy potente. Es... ¡intermedio!

    ResponElimina