La Lola en missió secreta

Autor: Isabel Abedi
Editorial: Estrella Polar

«Em dic Fond, Jane Fond». Com a agent secreta, la Lola salva el món cada nit. En canvi, fent d’espia durant el dia no té tanta sort. A més a més, està amoïnada pel seu pare: un conegut crític gastronòmic amenaça d’escriure un article negatiu sobre el restaurant que dirigeix. La Lola i la seva amiga, la Flo, decideixen trobar l’home i destruir l’article abans no surti publicat! Una missió perillosa que encara es complica més quan la Lola s’enamora del fill del seu gran enemic...

3 comentaris:

  1. Hola em dic Júlia De Nájera de l'escola del clot.A mi m'ha agradat aquest llibre i crec que
    el podria llegir molta gent

    ResponElimina
  2. Em dic Júlia i sóc de l'escola del clot.A mi m'ha agradat aquest llibre i crec que el podria lleigir molta gent

    ResponElimina
  3. Em dic Martina, de l´escola Infant Jesús de Sant Gervasi. Aquest llibre m´ha agradat molt, perquè mai saps què passarà, és molt intrigant. Quan l´agafes, no el pots deixar de llegir. A mi em va motivar molt a la lectura. Llegiu-lo, us agradarà!

    ResponElimina