Em dic Lola !

Autor: Isabel Abedi
Editorial: Estrella Polar

La Lola té un pare brasiler, una tieta que medeix 80 centímetres i milions de fans però només quan a les nits es converteix en la famosa cantant Jacky Jones de 15 anys. En realitat la Lola és una somniatruites i fa volar la imaginació per passar-s'ho bé, ja que la veritat és que té 9 anys i s'acaba de traslladar de c iutat, va a una nova escola i no té cap amiga íntima. Al nou col·legi només coneix a una tal Flo, que fa pudor de peix. Comencen així les primeres pàgines de la vida de la Lola i les seves hilarants aventures. Com més la coneguis més te l'estimaràs

11 comentaris:

  1. Mola!
    Sobretot si busques millor amiga.
    El recomano!
    Laia Rioja de l'escola Jesuïtes el Clot.

    ResponElimina
  2. Hola soc l'Emma Deiros de Jesuïtes del clot 5è B NEi
    Aquest llibre no m'ha agradat tant com d'altres pero es divertit.
    Parla de totes les aventures que passa la Lola

    ResponElimina
  3. Hola, sóc la Martina de 5è de Jesuïtes Sant Gervasi. Aquest llibre m´ha agradat perquè està plè de sorpresas, passen coses que no t`esperes, és original. Us el recomano!

    ResponElimina
  4. Hola soc Irati Sesma de la escola Jesuits Bellvitge.
    El RECOMANO perue os fara riure.
    Espero que os agradi com ami.
    ADEU.

    ResponElimina
  5. Hola sóc Jana de l'escola Jesuites Clot.
    M'ha agradat molt aquest llibre, és molt divertit. Tracte de que la Lola (Que es la protagonista) Es canvia de ciutat i d'escola, de casa... El que mes li interessa a la Lola és trobar una millor amiga.
    Us el recomano.

    ResponElimina
  6. Hola,sóc la Joana de l'escola Jesuïtes del Clot.
    M'agradat aquest llibre perquè la Lola i jo tenim moltes coses en comú.
    Li té fòbia a les granotes més o menys com jo.
    EL RECOMANO.

    ResponElimina
  7. Hola,sóc l'Aina de Jesuïtes el Clot.
    Aquest llibre no m'ha agradat ni molt ni poc.
    Jo crec que l'hauria disfrutat més si no m'hagués llegit altres llibres de la Lola abans que aquest perquè gairebé totes les coses que explica ja ho sabia,tot i així jo el recomanaria a les persones que tenen molta imaginació i els i agraden els contes realistes.

    ResponElimina
  8. Hola sóc la Mar de l'escola de Jesuïtas del Clot.No m'ha agradat.Jo crec que és molt avorrit.La primera part mola però la segona no. No el recomano.NO M'ACABA D'AGRADAR!

    ResponElimina
  9. Hola em dic Gemma i vaig a l'escola Jesuïtes Clot.
    NO m'ha agradat gaire, anava de moltes coses, una d'elles era que la seva tieta ha vingut a la ciutat i volen que tingui una amiga...

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Sara de l'escola Infant Jesús a mi m'ha agradat molt aquest llibre perquè al principi et penses que va d'una cosa i després t'assabentes que va d'una altra totalment diferent. M'ha fet riure molt! El trobo super divertit i entretingut.

    ResponElimina
  11. Hola soc la Marina de l'escola del clot.
    aquest llibre no m'ha agradat perquè trobo que es avorrit i que no te emoció.
    En el llibre hi ha una nena que explica que ha canviat de ciutat i, per tant, ha hagut de canviar d'escola i buscar la seva amiga.
    No us el recomano!

    ResponElimina