La maravillosa historia de Carapuntada. Una criatura casi humana

Autor: Guy Bass
Editorial: RBA Molino

Monstruosbusca, el director de un circo, ingeniará mil y una artimañas posibles para entrar en el castillo del profesor Erasmus para negociar con él la creación de nuevos monstruos para su espectáculo. Será el trío formado por Arabella, Carapuntada y “La Criatura” quienes eviten que los lugareños, encabezados por Fulbert Monstruosbusca, invadan la fortaleza de Grotescote. Una historia de amistad y cooperación que deja patente que la belleza está en el interior. Destacan las ilustraciones en blanco y negro para reflejar el aspecto tétrico de sus personajes y el castillo.

6 comentaris:

  1. Hola soc el Mateo Soler de la escola Infant Jesus no us recomano aquest llibre el trobo aburrit t´esplica molts detalls i no li trobo la gracia

    ResponElimina
  2. Hola soc el Pol, M'agrat moltisim un mis diez.

    ResponElimina
  3. Hola,
    sóc la Laia Massana de l'escola del Clot.
    m'ha encantat aquest llibre: Afet bastanta por però m'ho he passat d'allò més bé!!
    La Carapuntada és casi humana i el professor Erasmus l'ha fabricat,
    el circ ha vingut a Tarados de Arriba (un poble).
    Els hi asseguren que a la Carapuntada la farà una estrella del circ.

    ResponElimina
  4. Aquest llibre no m'hagradat perquè no l'hi he trobat el punt de misteri

    ResponElimina
  5. Hola,
    soc la Olga Sánchez i aquest llibre ha sigut molt pesat, per ser sincera m´he avorrit i s'he m'ha fet molt llarg i molt difícil d'entendre, no es del meu estil.

    ResponElimina
  6. hola,sóc el joan,m'ha agradat molt,és molt interesant va de que una criatura casi humana i pasa moltes aventures

    ResponElimina