Charlie y la fábrica de chocolate

Autor: Roald Dahl
Editorial: Alfaguara

Por increíble que parezca, la pobreza que circunda a la familia Bucket no ha impedido que el amor que se profesan sus miembros dé grandes frutos: Charlie, el pequeño de la familia, ha adquirido una buena educación, esa que conjuga las necesarias convenciones sociales (el respeto) con la bondad de sentimientos y la auténtica inocencia, lo que le ha puesto a salvo de las actitudes caprichosas e impertinentes tan frecuentes en otros niños de su edad. Pero Charlie, como ellos, lo que de veras ansía es poder hincarle el diente a una de las riquísimas tabletas de chcocolate que produce la fábrica del excéntrico Willy Wonka. Por suerte, ha llegado su cumpleaños y, como en otras ocasiones, recibirá de regalo una tableta para él solo. Pero la buena suerte de Charlie no ha hecho más que empezar, ya que pronto descubrirá que el destino también se acuerda de los humildes, y, a veces, muy generosamente...

11 comentaris:

  1. Hola sóc el Marc Martínez de l´escola JesuÏtes Bellvitge.
    No m´ha agradat perquè és molt llarg. El recomano a la gent que li agrada la ilustració perquè és mol ilustrat. Qui va veure la pel.licula ho entendra millor.

    ResponElimina
  2. Bon dia em dic Darío de l'escola Jesuïtes Bellvitge.
    El recomano perquè, a més a més ho explica millor que la pel·licula.
    L'autor estara content per la feina que ha fet.

    ResponElimina
  3. Hola sóc la Joana de l'escola Jesuïtes del Clot.
    M'ha agradat el llibre perquè és molt divertit i m'anima quan estic trista. Una cosa que potser li falta és més dibuix però esta molt bé.

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Mar de l'escola Jesuïtes del clot. Ha sigut molt xulo!M'e imaginat tota la xocolata! M'e ficat en l'aventura!Hiha agut cançons divertides!M'encanta la xocolata!

    ResponElimina
  5. Hola sóc la Nerea Molina de l'escola Jesuïtes Bellvitge. M'agradat molt aquest llibre per que ja he vist la pel.lícula i m'ha portat molts records de la novel.la i t'entra la intriga però es fa una mica llarg. El recomano a les persones que li agradi la fantasia i l'aventura.

    ResponElimina
  6. Soc la Maria de Jesuïtes Bellvitge.
    M'ha agradat perquè es igual que la pelicula i jo pensava que seria diferent.

    ResponElimina
  7. Soc la Maria de Jesuïtes Bellvitge.
    M'ha agradat perquè es igual que la pelicula i jo pensava que seria diferent.

    ResponElimina
  8. Hola soc la Irati Sesma del cole Jesuïtes Bellvitge.
    Aquet llibre os agradara molt pero molt.
    ADEU!!

    ResponElimina
  9. Hola sóc l'Elsa de l'escola Infant Jésus
    Aquest llibre es molt xulo i el recomano
    per la gent a qui li agrada la fantasia, l'aventura i la XOCOLATAAAAA!!!!!!!!
    Adeu

    ResponElimina
  10. Hola sóc l'Elsa de l'escola Infant Jésus
    Aquest llibre es molt xulo i el recomano
    per la gent a qui li agrada la fantasia, l'aventura i la XOCOLATAAAAA!!!!!!!!
    Adeu

    ResponElimina
  11. Hola sóc la Mia de l'escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m'ha encantat, el recomano ha la gent que li agradin les coses fantàstiques y esbojarrades.
    És molt, pero que molt, xulo!!

    ResponElimina