Atrapados en el parque de atracciones

Autor: José María Plaza
Il·lustrador:  Noemí Villamuza
Col·lecció: Los sin miedo
Editorial: Edebé

¿Te atreves a pasar miedo de verdad? ¿No te asusta indagar en leyendas de castillos, casas perdidas, conventos abandonados o colegios malditos…? Álvaro, Belén, Cris y David, que siempre se meten en los lugares más terroríficos, te están esperando con sus apasionantes aventuras. Ya es de noche, van a cerrar el Parque de Atracciones. Los Sin Miedo se quedan dentro para averiguar cuál es la nueva atracción que se guarda en el almacén y ganar un concurso. Pero hay alguien que no quiere verlos por allí, y además la Casa del Terror parece estar habitada. Nuestra valiente pandilla vivirá su experiencia más peligrosa.

Descarga capítulo 1    Vídeo de Youtube
http://www.lossinmiedo.com


11 comentaris:

  1. Soc l'Unai de la escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m'ha agradat molt tracta de misteri i una mica d'aventura.

    Son quatre amics que un dia a la classe de matemàtiques els i expliquen que al parc d'atraccions van a fer una nova atracció si endevinen el nom de l'atracció guanyaran un viatge

    ResponElimina
  2. Hola sóc la Laia de la escola Jesuïtes del Clot.
    M'ha agradat molt aquest llibre per què és de misteri, m'agrada!!!

    També per que es queden atrapats tots sols en un parc, però sembla que algu els esta espian...

    ResponElimina
  3. Hola sóc el Dani e la escola Jesuïtes Bellvitge.
    M'ha encantat aquest llibre es molt divertit si ho llegeixes per la nit no pots parar de llegir.
    El protagonista es en Alvaro.

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Carla de la escola Joan XXIII.
    M'ha agradat molt perquè passen moltes coses de por i si t'agrada el misteri,més encara.
    El recomano perquè si t'agrada la por,aquest llibre fa por.

    ResponElimina
  5. Hola, sóc la Sara de la escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m´ha agradat molt i molta por, a un capitol tracta d´un tiobibo encantat i aixo es unes de las coses que hem va fer mes por.

    ResponElimina
  6. Hola em dic Andrea de l'escola Jesuïtes Bellvitge i aquest llibre ha estat molt terrorífic, encara que et fa por, ho vols continuar llegint.
    Ho recoma-no molt.

    ResponElimina
  7. Hola soc el Guille de l'escola jesuïtes Bellvitge.Aquest llibre és molt interesant,m'agrada molt.El recomono perquè és un llibre que enganxa molt.

    ResponElimina
  8. Hola soc la Paola de l'escola Jesuïtes Bellvitge. Aquest llibre és molt divertit perquè vius moltes aventures misterioses. El recomano per la gent que li agradin els llibres de por.

    ResponElimina
  9. Hola soc el Pau de l´escola Infant Jesús.
    Aquest llibre m´agradat molt perqué es de misteri i una mica d´aventures.
    Tracta sobre 4 amics que van al parc d´atraccions per buscar la nova atracció.
    Jo aquest llibre el recomenaria a la gent d´aventures

    ResponElimina
  10. Hola soc el Max de la escola Infant jesús i aquest llibre m'ha agradat molt perquè es una mica de misteri i també perquè m'agradaria que amb passes a mi

    ResponElimina
  11. Hola , sóc la Lucia de l'escola JesuÏtes Bellvitge.Aquest llibre m'ha encantat perquè va de misteri i fa una mica de por.Si t'agraden els llibres de por , aquest llibre t'encantarà!

    ResponElimina